Re: terminalleri izleme

Selamlar,
tty lerin çıktısı derken kastettiğiniz açılışda çıkan yazılar mı yoksa,
sürekli güncellenen halleri mi?

Eğer açılıştaki yazıları görmek istiyorsanız, /var/log/syslog da büyük
kısmını görebilirsiniz. Kernel mesajları için de dmesg komutunu
kullanabilirsiniz.

Güncel hallerini görmek istiyorsanız, bunu yapıp yapamayacağınızı
bilemiyorum, çünkü orada bahsettiğiniz, başka bir kullanıcının neler
yaptığını izlemek oluyor az çok. "Standart" olarak pek mümkün olmayabilir.

Kolay gelsin.
Can Kavaklıoğlu