Re: terminalleri izleme

Perşembe 15 Eylül 2005 15:39 tarihinde, Sinan Nalkaya şunları yazmıştı:
> selamlar ssh baglantiyla girdigim bir bilgisayarin tty1,2,3 kisacasi
> terminal`larinin ciktisini nasi gorebilir, takip edebilirim.

	Demek istediğinizi sanırım anladım ancak benim bildiğim bir yöntem yok ancak
tüm bunları belki bir fikir verebilir umudu ile yazıyorum... belki şu size
yardımcı olabilir.

	(tty lerden bir kullanıcının iş yaptığını var sayıyorum)

	tty den login olmuş kişi bir screen açar ve işlerini o screen üzerinden yapar
sizde aynı kullanıcı adı ile login olup screen -X ile (parametre yanlış
olabilir kontrol etmenizi öneriyorum ) o kullanıcının ne yaptığını aynı anda
görebilirsiniz. Aklıma bir yol olarak bash' in otomatik olarak screen ile
çalışacak biçimde ayarlanması geliyor yani bash çalışacak screen açacak ve
kullanıcı direk olarak screen ile iş yapacak ancak bu da nasıl yapılabilinir
onu bilmiyorum...

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)