Re: Ücretsiz SSH desteği

Selam,

Per 08 Eyl 2005 23:24 sularında, Attila ÖZTÜRK şunları yazmıştı:
>  Merhaba,
>

> Bir sunucu yada bayilik almak istemiyorum.Sadece hobi amaçlı ve
> kendi projelerim için güvenli bir yer istiyorum.Ticari bir amacım yok.

Belli bir özgür kaynak kodlu projeniz varsa Sourceforge
proje sunucusunda yer talep edebilirsiniz.  Proje sunucusuna
ssh ile erişilir. Sourceforge adminlerinden ihtiyaç duyduğunuz ve
proje sunucusunda bulunmayan paketlerin kurulmasını da talep
edebilirsiniz. Sourceforge belgelerini okuyun. Herşey sınırsız
değil, kurallara uyarsanız sorun çıkmaz.

Esen kalın,
Nilgün