Re: Ücretsiz SSH desteği

>08.09.2005 tarihinde Alper KANAT <tunix@raptiye.org> yazmış:
> Merhaba,
>
> Ben mi tam anlayamadım ya da siz mi eksik anlatıyorsunuz ? Tam olarak ne
> istediğinizi anlayabilmiş değilim. Bahsettiğiniz SSH, GCC, Perl, PHP vb
> programlar Debian ile geliyor ve de ücretsiz olarak geliyorlar.
> Depolardan rahatlıkla çekebilirsiniz.

 Merhaba,

Biraz acele mesaj attığımdan tam belirtememişim.Ben sadece ssh ile bağlanabileceğim bir bilgisayarda bedava hesap istiyorum.Kendi kabuklarında bana verdikleri haklarla komutlar çalıştırayım yeter.MySQL,PHP yada gcc desteği olsun yeter.İşletim sistemi GNU/Debian olsun şart değil Unix'e benzer bir sistem olsada olur. http://upegr.up.edu mesala bedava kabuk hesabı veriyorlar ama daha siteye üyelik için 10'a yakın birbirinden farklı e-posta hesaplarıyla başvurmama ve  yaklaşık 20 gün geçmesine rağmen daha üyelik aktivasyonunu bile sağlamadılar.Daha birkaç yerede başvurdum ama çoğu para istiyor ve ücretsiz olan yerlerden de ya üyelik sistemleri geçici olarak durdurulduğunu yada başka bir sorunları olduklarını söylüyorlar.

> Tam olarak anlamadığım acaba siz reseller falan mı almaya çalışıyorsunuz
> ya da ne bileyim hosting falan mı arıyorsunuz ? Hosting diyorum ama gcc
> gerekmez öyle bir durumda..

Bir sunucu yada bayilik almak istemiyorum.Sadece hobi amaçlı ve kendi projelerim
için güvenli bir yer istiyorum.Ticari bir amacım yok.

> Kısaca biraz daha anlaşılır yazarsanız ben dahil bir çok kişi daha rahat
> yardımcı olabiliriz.

Umarım açıklayıcı olmuştur.

Ayrıca ilginize teşekkür ederim.

Saygılar,