Re: Yerellestirmenin teknigi

Selam,

Bu .po dosyaları yazılım derlenirken kullanılırlar ve msgfmt gibi bir
wrapper ile .mo dosyalarına dönüştürülürler
/usr/share/locale/tr/LC_MESSAGES dizinine bakarsanız, Türkçe
destekleyen her uygulama için birer .mo dosyası görebilirsiniz. Bunlar
.po dosyalarından oluşturulmuştur. KDE'nin yerelleştirilmesi
işlemlerine katkıda bulunmak istiyorsanız bunun için öncelikle
Subversion kullanarak KDE'nin güncel kaynak kodlarını
çekmelisiniz. Bununla ilgili ayrıntılı bilgiye
http://developer.kde.org/source/anonsvn.html adresinden
ulaşabilirsiniz. Dosyaları çektiğinizde zaten .po dosyalarını da
göreceksiniz.

Kolay gelsin

--
Cafer "0x0cfb" Simsek