intel 64 bit işlemci debian kurulumu

Merhabalar,
intel p 630 işlemcim var. Bundan 2-3 ay önce amdnetinstaller cd sini
indirmiştim. Bu cd yle kurulumu yaptığım zaman 64 bitten
yararlanabiliyorum diye biliyorum. sss.debian.org.tr den aşağıdaki
açıklamayı okudum:
"2.1.7. Intel 64 mimarisine sahip (EM64T) makinem için en uygun
çekirdek hangisidir?
2.6 serisi için;
em64t-p4 - EM64T için optimize edilmiştir (HT desteği aktif değil).
em64t-p4-smp - EM64T için SMP (çoklu işlemci desteği) olarak optimize
edilmiştir."

Buna göre ben işlemcimdeki ht desteği de aktif olacak şekilde veya
işlemcinin sağladığı tüm avantajlardan yararlanabilmek için hangi
debian cd sini elde etmeliyim?
Teşekkürler.