3D yi etkinleştirmek

Herkese selamlar. Debian Sarge üzerinde 256 mb Ati Radeon 9600 pro ekran kartımı sorunsuzca kurdum. /etc/X11/XF86Config-4 dosyası içerisinde de gerekli değişiklikleri yaptım. Ancak komut satırında
glxinfo |grep render
komutunu girdiğimde
direct rendering: No
   GLX_ATI_render_texture
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
çıktısını alıyorum. Uygulamalar menüsündeki Ati Control programını çalıştıdığımda ekteki görüntüyü alıyorum. Ekran kartımın tam olarak 3D özelliklerini etkinleştirmek için ne yapmam gerekiyor? Yardımcı olursnız sevinirim.

JPEG image