Re: ubuntu gümrük meselesi

Aynı durum benimde başıma geldi ve ne yazıkki 130 tane ubuntu cd si
geldiği gibi geri gitti. Aslında bu olay tamamen gümrük memurlarının
insiyatifinde. Bu konu daha önce de listede geçmişti. Bir arkadaş gümrük
memurlarını ikna ederek 30 tane cd sini almış.

Aslında pek legal olmayyan bir başka çözüm canonical ile görüşülüp bu cd
leri bir hediye paketi ile göndermeleri yurt dışından sipariş gönderen
pek çok firma bu yöntemi kullanıyor. Pakette (kızınızdan hediyedir vs.)
tarzı cümleler bulunuyor.