Re: Turkce karakter/klavye problemi! Tekrar..

merhabalar,

Gnome-about la sürümüne baktým, benim kullandýgým 2.8
versiyonu. Dediginiz islemis 2.8 de yaptým,
uygulamalar-masaustu tercihleri-klavyeden, yalnýz bir
sonuc alamadým malesef. Sorunu duzeltmem icin 2.10 a
mý terfi ettirmem gerekiyor?? Eger oyleyse bunu nasýl
yapabilirim??

gorusmek uzere..