Re: Turkce karakter/klavye problemi! Tekrar..

Merhaba,

Klavye düzeninin Gnome'da ayrıca ayarlanması gerekiyor. Menülerden
klavye ile ilgili seçenekte (gnome 2.10'da Desktop -> Tercihler ->
Klavye -> Düzenler sekmesi) ayarlamaları yaptığınızda bu hataların
ortadan kalktığını göreceksiniz.

Ayrıca Gnome sürümünü gnome-about programcığıyla öğrenebilirsiniz.

Saygılar

-Cafer