Re: Sorun çözüldü!

Selam,

Sorunu da son çareyi de siz buldunuz. Yalnız, nasıl uygulayacağınızı
bilememişsiniz. Ben sadece bunu uygulayacağınız yer konusunda yardımcı oldum.
Bunu da listeye değil size gönderdim, çünkü buna çözüm değil, son çare denebilir
ancak. Sorunun çözümü bu olmamalıydı.

Esen kalın,
Nilgün

Cum 15 Tem 2005 19:19 sularında, Yilmaz Bilgili şunları yazmıştı: