openoffice dil problemi

selam,

bugün openoffice writer ile bir metin yazacaktım ama açtığımda tüm
menüler herhangi bir dil olmayan işaretlerle doluydu. menü yerlerini
tam kestiremediğimden de dil ayarlarını bulamadım. ancak farkettim ki
openoffice'in diğer uygulamaları da aynı durumda. ilginç olan
openoffice i kurduktan sonra defalarca çalışmıştım ve böyle bir durum
söz konusu değildi. hemen kurulu paketlere bakayım dedim ama bir sorun
gözükmüyor. acaba herhangi bir güncellemeden kaynaklanan bir sorun
olabilir mi?

ben çözüm için openoffice i paketlerini de archive in altında
bırakmayarak kaldırdım.
ve tekrar kurdum ama durum değişmedi.

kolay gelsin