GNU/Linux ve dil destegi, master tezi

Selamlar,

Tez calismalarim kapsaminda arastirmam gereken bir kac konu var. Yardimci olabilirseniz sevinirim.

(0) GNU/Linux Debian kac dil destegi ile geliyor?
Windows XP 27 dili askin bir secenek sunuyor. Acaba Linux dagitimlari kac adet dili destekliyor?

(1) http://www.business.aau.dk/~cavli/ adresinde doldurmam gereken iki adet tablom var. İlk tablo muadil programlari inceliyor. Listeye eklenmesi gerek dediginiz programlar var mı? Genis capli yazilimlari bildirirseniz sevinirim, MSN Messanger GAIM yerine, universitelerde de kullanilabilecek CAD yazilimlari bildiriseniz sevinirim. Bir baska konu ise tabiki "equivalent" tam olarak ne demek... Lâkin o konu biraz beklemede. İkinci tablo ise isletim sistemlerinin Kaynak Kod referans alinarak taksonomisi. Eklenmesini dusundugunuz parametreleri bildirirseniz seviniri.

(2) tezimin başlığı henüz belli değil lâkin, "Bir Universite tamamen OpenSource olabilir mi?" gibi birşey olacak..

(3) GNU/Linux ve türevlerini www.distrowatch dan takip ediyorum, başka önerebileceğiniz sayfa var mı?

Teşekkürler
Esen Kalın

Oguz Cavli
Department of Business Studies
University of Aalborg, Denmark
http://www.business.aau.dk/~cavli/
Siteyi dün yapmaya başladim , hatalar için kusura bakmayin..

Her yönüyle sohbetin tadi ancak Messenger ile çikar! http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584