Re: flash memory mount etmede gariplikler

> "iocharset" seçeneği her dosya sistemi için kullanılmaz, hangi dosya
> sistemi ile hangi seçenekleri kullanabileceğinizi öğrenmek için; "man
> mount" .
>
> Aldığınız hatanın sebebi kullanılan dil desteği standart Debian
> çekirdeğinde çekirdek modülü olarak derlenir. Türkçe desteği için
> nls_cp857 ve nls_iso8859-9 modüllerinin yüklü olması gerekiyor.

Bu arada  şunuda belirteyim  iocharset=iso8859-9 yazınca
mount ettiğim bölümdeki türkçe karekterleri düzgün bir şekilde görüyorum.
O zaman yorumlarınızdan şunu mu anlamalıyım:
nls_iso8859-9 modülü yüklü fakat nls_iso-8859-9 modülü yüklü değil.
iyi çalışmalar.