Bolunlenmis HDD nasil Kullanabilirim ?

Merhaba Dostlar,
60 Gb hd mi ikiye bölerek ilk once Suse 9.3 kurdum sonra Debian Kurdum..
Baslarda suse ve debian calisiyordu...Ama uzun zamandir suse ye girmiyordum bu aksam girmek istediğim de 15 file not file hatasi aliyorum.. Kullanmadiğim için bu suse için ayırdığım hdd yide debian çatısı altına almak istiyorum... Bunun için açılış boot ayarlarını (LILO) nasil kaldiririm ki debian direk açılsın.. Ayrıca bu hdd nasil format atarim ve debian masa ustunda bilgisyarımı tıkladigimda o hdd gorebilirim ve kullanabilirim..
Şimdiden Herkese Teşekkür ederim...
Saygilarimla.
L_mustafa_X

___________________________________________________________ Yahoo! Messenger - NEW crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail http://uk.messenger.yahoo.com