Re: hylafax

Merhaba,

* özgür uncuoğlu [Mon, Jul 04, 2005 at 01:08:32PM +0300]
> mesaj konusu için üzgünüm.bazen insanın gözünden kaçabiliyor ama önemli
> bi ayrıntı tabiyki

Lutfen sahsi bir uyari/oneri olarak algilamayin. Sadece sizi vesile kilarak
tum hepimizin dikkat etmesi gereken bir husus olduguna isaret etmek istedim.
Zaman zaman acele ile bu tur iletiler gonderilebiliyor ancak, belirttigim
noktaya dikkat edilirse liste hepimiz icin daha istifadeli olur.

> liste arşivlerini kurcaladım epey bişeyler okudum yanlız şu sorunun
> sebebini anlamış değilim.
>
> bu Faxdispatch dosyası içeriği
>
> FILETYPE=tif;
> SENDTO=FaxMaster;
> MIMENCODE=bin/uuencode_it;

Probleme yol acan satir MIMENCODE satiri olmasin? Emin degilim ancak boyle bir satira
ihtiyaciniz olmayabilir. Sanki bu satir, size mail attach edip gonderilecekken
mailin icerigini hatali bir sekilde temizliyor, sifirliyor gibi geldi bana.
Belki cok onceki surumler icin gecerli bir satir olabilir ancak yeni surumlerde
buna gerek yok gibi.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin