Re: C headre yolu

Ben vmware i 3 4 kere kurdum. eğer header dosyaları kurulu ise kendisi
otomatik buluyordu. Acaba kernelinizle ilgili kernel-headers dosyaları
kurulu mu? Ayrıca bahsettiğiniz dizinlerle hiç de alakası olmayan bir
dizinde bulmuştu ama şimdi hatırlayamacağım diyecektim ki şimdi
listenin arşivine baktım /lib/modules/2.6.8-2-686/build/include
dizini...

--
Mehmet Recep Türkoğlu
İTÜ Maden Müh.