Re: C headre yolu

Merhabalar,
Mesela kendi sistemimde şu komutu yazınca:

# locate linux/include

cevap olarak, şu geliyor:

/usr/src/kernel-source-2.6.8/security/selinux/include
/usr/src/kernel-source-2.6.8/security/selinux/include/avc.h
/usr/src/kernel-source-2.6.8/security/selinux/include/avc_ss.h
/usr/src/kernel-source-2.6.8/security/selinux/include/av_inherit.h

yani, 'locate' komutu ile oldukça hızlı olarak aramalar yapabilirsiniz.
Bu komut diskinizdeki dosyalardan oluşturduğu listeden aramalar yapar.
Yani arada sırada bu listeyi güncellemeniz gerekebiliyor (sanırım kendi
de arada sırada güncelliyor ama tam emin değilim) Güncellemek için de şu
komutu kullanıyorsunuz:

# updatedb

Can Kavaklıoğlu