Re: iki debianı cross kablo ile bağlamak

On 6/29/05, Abdulkadir <kadirkor@e-kolay.net> wrote:
> Mehaba;

Aslında ne ftp, ne de Samba'lık bir olay bu. Tümüyle rsync ile
çözümlenebilecek bir iş bu. Ama ben de detaylarını anlatacak kadar
konuya hakim değilim. Hatta ben de dizüstü ve masaüstü sistemlerim
arasında rsync ile eşgüdümü bir türlü sağlayamadım. Bir fırsat olsa da
bir bilene danışsam diyordum. Belki de bu tam fırsatıdır.

--
Oktay Özcengiz