iki debianı cross kablo ile bağlamak

selamlar,

işyerimde dizüstü bilgisayarımda ve evdeki masaüstümde debian
kullanıyorum. iş yerindeki bağlantı hızım oldukça yüksek olduğundan
gündüz indirdiklerimi akşam masaüstü makinama aktarmak istiyorum.

bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine cross kablo bağlantısını yaptıktan
sonra her iki makinada da apache2 nin çalıştığından emin oldum ve host
olarak kullanmak istediğim (dizüstü) bilgisayarda
/var/www/apache2-default dosyasının altına masaüstüne göndermek
istediğim dosyalara link veren bir index.html oluşturdum.
tabi bu arada bilgisayarların birbirini görebilmesi için 10.0.0.12 ve
10.0.0.13 ip adresleri ile, ağ maskeleri ve dns leri aynı olan bir ağ
kurdum.

bu işlemi de tamamladıktan sonra masaüstü bilgisayarımdan firefox ta
10.0.0.13 adresine bağlandım ve index.html açıldı. buraya kadar bir
sorun yok. ancak linklerdeki dosyalara ulaşmaya çalıştığımda böyle bir
dosya olmadığını belirten hata mesajı alıyorum....Konuyla ilgili çözüm
önerilerinizi bekliyorum.

ayrıca dosya transferinde başka bir çözüme de açık olduğum belirtmek isterim...

yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim...

kolay gelsin