Re: Kernel kaynak kodlarının kurulumu ?

Aynı sorun benim de başıma gelmişti. Ben yeniden derleyip paketi
oluşturmak için komutu verirken --mkinitrd parametresini vermiştim.
Bence siz en iyisi www.ceviz.net deki debian tarzı çekirdek derlemeyi
yapın. Çok güzel anlatılmış. Benim gibi kalın kafalı birisi bile o
belge sayesinde kaç kere kernel derledi :)

--
Mehmet Recep TÜrkoğlu
İTÜ Maden Müh.