Kernel kaynak kodlarının kurulumu ?

Merhaba,
Sarge 3.1' de sisteme kernel kaynak kodlarını kurmak istiyorum.
#apt-get install kernel-source-2.6.8
komutu ile kaynak kodlarını /usr/src dizinine indirdim.(tar.gz
şeklinde) Bundan sonra ne yapmam gerekiyor?

KDE Kontrol Merkezi>Sistem Yönetimi>Linux Çekirdeği kısmına geldiğimde
şöyle bir mesajla karşılaşıyorum:
"Çekirdek ayarları okunamadı. Alınan hata:
/usr/src/linux/arch/i386/config.in dosyası yazmak için açılamadı.
2.5 ve üzeri Linux çekirdek sürümleri desteklenmiyor.
Çekirdek kaynak kodlarında bir hata var, ya da KDE çekirdek
yapılandırma aracında bir hata buldunuz."

Sarge 3.1 de KDE için sadece kde-core,kdemultimedia ve kdeadmin
paketlerini kurmuştum.