Re: cdrom ve usb belleklerin otomatik mount unu nasıl sağlarım

Selam,

Çar 22 Haz 2005 16:41 sularında, Rail Aliev şunları yazmıştı:

> 2.4 cekirdek icin kernel-patch-2.4-supermount-ng yamasi var, tipki
> Windoze'de oldugu gibi davraniyor. Ama ben 2-3 senedir kullanmiyorum, bu
> yuzden arastirmak size kaliyor.

Teşekkürler, ama işime yaramadı. Yama 2.4.20 - 2.4.25 çekirdekler içinmiş.
Ben 2.4.27 çekirdek kullanıyorum.
Acaba olur mu dedim ve denedim, sonuçta en azından
 # PATCH_THE_KERNEL=YES make-kpkg
diye birşeyin varlığını keşfetmiş oldum.

autofs'i de kaldırdım. CD sürücüyü konqueror ile kullanmaya devam...

Esen kalın,
Nilgün