Re: sarge,X,fluxbox ve loglar(bu sefer basit sroun degil)

Merhaba,

* koray [Tue, Jun 21, 2005 at 01:27:33AM +0300]
> Serdar Bey merhabalar,
> vermiş olduğunuz adresten pekwm paketini kurdum ancak gdm'ye eklenmedi
> kendisi. Dolayısıyla kullanamıyorum. Acaba bu paket ile alakalı bir
> durum mudur yoksa farklı bir sorun mu var?
> Fluxbox'ta sağ menüden WindowManagers dediğimde PekWM'yi görüyorum
> listede ancak tıkladığımda oturum kapanıp gdm'ye dönüyor.

Pekwm hic kullanmadim. Samet bey pekwm Debian paketini bulamiyorum
deyince Google'dan o paket adresine ulastim ve yardimci olabilmek icin
o adresi verdim.

Hatta asagidaki adreste de yine pekwm paketleri var:

	http://k9moonshine.free.fr/files/debian/

Onceki adresteki paketten supheleniyorsaniz yukaridaki adresteki
paketleri deneyebilirsiniz.

GDM menusune ekleme yapabilmek icin /usr/share/xsessions/ icerisinde
pekwm.desktop gibi bir dosya olusturup icerisine uygun degerleri yazmak
yeterli olabilir. Ancak pekwm'in baslangic dosyalari ile ilgili
bilgilere sahip olmadigim icin hatali yonlendirmis olmayayim.

Pekwm kullanmis arkadaslar bu konuda size yardimci olacaklardir.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin