Re: sarge,X,fluxbox ve loglar(bu sefer basit sroun degil)

Merhaba,

* sametc@ozguryazilim.org [Sun, Jun 19, 2005 at 02:17:56PM -0400]
> merhaba ben KDE ve GNOME'yi hiç sevmediğimden dolayı ne
> yaptım elbette sildim........... ve sistemimde sadece fluxbox
> kaldı(ve pekwm kurmak isterdim fakat paketini yapmamışlar
> eskiden pekwm sitesinde paketi duruyordu ama şu anda
> kaldırıldı sanırım)ve bundan sonra startx

Pekwm icin:

	deb http://people.debian.org/~costela/debian ./

> komutunu veriyorum X aciliyor nvidia amblemi geliyor sonra X ekranı
> geliyor bekliyrouz fluxbox açılsın bekliyoruz ama hiçbirşey
> açılmıyor oylece X kalıyor ekranda mouse işaretiyle
> beraber(mouse calışıyor hareket ediyor) bunu nasıl
> hallederim... ? bir fikriniz olması açısından size log
> dosyasını  gonderiyorum..

Fluxbox sizinde bildiginiz gibi cok sade bir arabirim ile gelir, hicbirsey
acilmiyor derken neyi kastettiniz? Zaten cok fazla sey gelmez. Mouse sag
tus ile menu gelmiyor mu?

Fluxbox konusunda asagidaki belgeler faydali olabilir.

	http://www.belgeler.org/howto/fluxbox-kurulum.html

	http://fluxbox.sourceforge.net/docbook/tr/html/

--
Serdar Aytekin