Re: bir çaylak debian kullanıcısı

:) Ben bu başlıkta yazmamıştım ki ya..

Evet, noexec ile mount etmiş ama /etc/fstab 'daki tanımım şöyle:

/dev/hda3       /pub            ext3    auto,users

noexec ile mount etmesini nasıl önlerim ? Teşekkürler..

Bulent Murtezaoglu yazmış:

"AK" == Alper KANAT <tunix@raptiye.org> writes:
   AK> ... Önceden derlemeyi yaptığım
   AK> yer /pub diziniydi ve bu dizini /etc/fstab dosyası içerisinden
   AK> mount ederek kullanıyorum. Kendisi bir ext3 dosya sistemine
   AK> sahip... Sorun nereden kaynaklanıyor olabilir acaba ? [...]

noexec opsyonu ile mount etmis olabilir misiniz acaba? Sadece mount yazarak bir bakabilir misiniz?
BM

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1