Re: sarge,X,fluxbox ve loglar(bu sefer basit sroun degil)

Merhaba;

Evet kendiniz oluşturun.
echo "exec /usr/bin/fluxbox" > ~/.xinitrc

Bu arada şu karakter kodlaması probleminizi düzeltseniz? Yazdıklarınız doğru dürüst okunmuyor. SquirrelMail' in ayarlarında iso-8859-9 olsa gerek.

sametc@ozguryazilim.org wrote:
Merhaba;

Serdar Aytekin wrote:

Merhaba,

* sametc@ozguryazilim.org [Sun, Jun 19, 2005 at 02:17:56PM -0400]

komutunu veriyorum X aciliyor nvidia amblemi geliyor sonra X ekranı
geliyor bekliyrouz fluxbox açılsın bekliyoruz ama
hiçbirşey
açılmıyor oylece X kalıyor ekranda mouse işaretiyle
beraber(mouse calışıyor hareket ediyor) bunu nasıl
hallederim... ? bir fikriniz olması açısından size log
dosyasını  gonderiyorum..

Fluxbox sizinde bildiginiz gibi cok sade bir arabirim ile gelir,
hicbirsey
acilmiyor derken neyi kastettiniz? Zaten cok fazla sey gelmez. Mouse sag
tus ile menu gelmiyor mu?

Peki ~/.xinitrc içerisine exec /usr/bin/fluxbox yazdýnýz mý?

--
Yaþar ÞENTÜRK
http://www.dijitaltek.com/yasar

kendi ev dizinimde xinitrc diye bir dosya yok ? acaba kendimmi
oluşturup yazsam exec satırını xinitrc /etc/X11/
dizininde bulunmakta

Hiçbirşey açılmıyor derken herhangi bir pencere yoneticisi
demek istedim yani hani X ilk acıldığı zaman
karıncalı bir ekran gelir işte o acılıyor ve orda
bekliyorsun bekliyorsun bekliyorsun fluxbox bir turlu
acılmıyor.(zaten fluxboxu sevdiğimizden dolayı :) KDE
ve gnome sildik biliriz yani fluxboxu

--
Yaşar ŞENTÜRK