Re: Debian GNU/Linux 3.1 r0a

On 6/16/05, Cem ÜNAL <unknown@linuxcuyuz.biz> wrote:
>  Bir ara listeye r0 cd'deki hata neydi?Neden r0a çıkarıldı gibi bir soru
> gelmişti.Çoğumuzun bildiği cevap güvenlik güncellemelerinin testing
> dizinine atanmış olduğu bunu stabile olarak değiştirdiğimizde sorunun
> ortadan kalkacağıydı.
>
>  Fakat geçen gün bir arkadaşımız bir hata daha var r0a cd lerinin readme
> dosyalarında unofficial cd si yazıyormuş diye İngilizce bir metin
> koymuştu önümüze.
O e-maili yazan bendim. O metni
http://www.nl.debian.org/CD/faq/index.en-gb.html#debian31r0
 adresinden aldım.
Siz cd'nin official olduğunu bildikten sonra orada un-official
yazmasının ne önemi olabilir ki :)

>  Benim kullandığım bütün CD'ler r0a CD'si ve bunlarda böyle bir hata
> yok.Bütün arkadaşların bilgisine.
>
>  Bu önemsiz bir bilgiydi ama kimsenin yanlış bilgilendirilmesini
> istemem.
Eğer bu e-mailin kaynağını göstermesem belki böyle bişey amaçladığımı
iddia edebilirdiniz ama görüldüğü üzere haberi kendim uydurmadım.(Bu
arada bundan sonra birdaha böyle bir mail yazarken sayfanın tam
adresini de vereceğim. Az kalsın adresi bulamıyordum)

--
Mehmet Recep Türkoğlu
İtü Maden Müh.