Debian GNU/Linux 3.1 r0a

	Bir ara listeye r0 cd'deki hata neydi?Neden r0a çıkarıldı gibi bir soru
gelmiÅ?ti.Ã?oÄ?umuzun bildiÄ?i cevap güvenlik güncellemelerinin testing
dizinine atanmıÅ? olduÄ?u bunu stabile olarak deÄ?iÅ?tirdiÄ?imizde sorunun
ortadan kalkacaÄ?ıydı.

	Fakat geçen gün bir arkadaÅ?ımız bir hata daha var r0a cd lerinin readme
dosyalarında unofficial cd si yazıyormuÅ? diye Ä°ngilizce bir metin
koymuÅ?tu önümüze.

	Benim kullandıÄ?ım bütün CD'ler r0a CD'si ve bunlarda böyle bir hata
yok.Bütün arkadaÅ?ların bilgisine.

	Bu önemsiz bir bilgiydi ama kimsenin yanlıÅ? bilgilendirilmesini
istemem.

	Bu arada bir kaç sorum var cevaplarsanız sevinirim:

	1)Neden Non United States kaldırıldı ABD yasaları mı deÄ?iÅ?ti yoksa bu
yazılımlar daÄ?ıtımdan kaldırıldı mı?

	2)r0b diye birÅ?eyin varlıÄ?ından haberi olan var mı?

	3)Ses kartımı kullanamıyorum biraz yardım eder misiniz?

	3.Soru ile ilgili not:Sistemi kurduktan sonra ses gelmiyordu.Modprobe
ve hotplug ile biraz kurcaladım daha sonra belki kullanıcıya izin
verilmemiÅ? olabilir mi diye adduser da yaptım ama bana mısın demiyor.

	Ses kartımın modül bilgisi snd1371 olmalı yanlıÅ? mı biliyorum.

	Ses Kartım:Creative Sound Blaster Audio PCI