Re: Kmail ve liste sorunu

Selam,

Lütfen testinizi tam yapar mısınız?
Yerel ayarınızı tr_TR.UTF-8 olarak tarif ettiğim
şekilde yaptıktan sonra neler olduğunu da inceleyin.
Siz tahmin yapıp bu böyle olmalı diyorsunuz.

Ben posta başlıklarını kendim değiştirmiyorum, neyse o.
Bu iş takım tutmaya dönüşmeye başladı. Bana bir
yalancı demediğiniz kaldı. Bir zahmet önerimi
uygulayın... LÜTFEN!

Esen kalın,
Nilgün

Per 16 Haz 2005 14:19 sularında, Serdar Aytekin şunları yazmıştı: