Re: tochnog

On Wed, 2005-06-15 at 23:10 +0300, FIRAT KAYMAK wrote:

> tochnog adında bir analiz programını sistemime apt-get ile kurdum
> fakat
> programı çalıştırmak istedim.ve aşağıdaki hatayı aldım. bu sizce ne
> demek ve bu sorunu nasıl aşarım.
>
> linux@debian:~$ su
> Password:
> debian:/home/linux# tochnog
>
> Error: cannot open : tn.dat
> debian:/home/linux#

uygulamalari root olarak calistirmasaniz iyi olabilir, debian guvenlik
anlayisina ters.

tochnog [veri_dosyasi]

seklinde calistiracaksiniz, eger veri_dosyasini soylemezseniz tn.dat
dosyasina bakar. bulamadigi icin hata veriyor.

boyle paketleri kurarken onerdigi paketleri de kurmanizi tavsiye ederim,
belgelerinin bulundu paket gibi (tochnog-doc).

ayrica genel olarak /usr/share/doc/{paket_ismi} oldukca yararli olabilir

orda ornek veri dosyalari olacak

kolay gelsin

--
-alphan