Re: ses karti sorunu

On Tue, 2005-06-14 at 15:48 +0300, Mehmet Ali Köksal wrote:
> Sorunum:
> intel8x0 surucusunu kullanan bir adet Ali Corporation M5455 ses kartim
> var.
> Ses kartim CD'leri sorunsuz calarken, bilgisayarimda kayitli olan
> MP3'leri hangi programla dinlersem dinleyeyim hizli caliyor. Yani 1
> saniye icinde parcanin 2-3 saniyelik bolumunu calmis oluyor.
> Debian'ı ilk kurdugumda ses kartim sorunsuz bir sekilde calisirken,
> module asistant ile ALSA'yi yukledikten sonra - ayni gun kernel
> update'de yapilmisti- ses kartimda bu sorun olustu.

2.4 cekirdek mi kullaniyorsunuz

2.6'lardan bir taneyi apt-get install ile deneyebilirsiniz.

birde alsa'ya ornekleme sikligi (sampling rate, ya da rate) olarak 48000
kullan diyebilirsiniz. ses karti 44100'u desteklemediginde
sacmalayabiliyor

i8x0 icin ornek .asoundrc'ler surda olacak:

http://opensrc.org/alsa/index.php?page=intel8x0

kolay gelsin

--
-aab