Re: Debian a xorg

eğer sources.list'inizde
deb ftp://ftp.tr.debian.org/debian stable main contrib non-free
yansı adresi var ise xorg'a buradan erişebilirsiniz.
bildiğim kadarıyla xorg normalde stable ya da testing deposunda olmamasına rağmen ankara üniversitesinde bulunan ftp.tr depolarına alınmış durumda.

ben şu an apt-cache search xorg dediğimde aşağıdaki paketleri görebiliyorum mesela.

xbase-clients - miscellaneous X clients
xorg-common - X Window System (X.Org) infrastructure
xserver-xorg - the X.Org X server

Yilmaz Bilgili yazmış:

Merhaba,

Yeni aldığım taşınabilir bilgisayarın ekran kartını x.org ile çalıştırabiliyorum. Debian testing kullanmayı planlıyorum. x.org yüklemenin en Debianvari yöntemi konusunda bilgi rica ediyorum. Mümkün olduğunca Debian standartları dışında birşey yapmak istemiyorum!

Selamlar.

iyi çalışmalar,
koray