Liste ReplyTo Sorunu ile ilgili

-- kesildi.
> 	http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2004/10/msg00182.html
>
> adresinden daha once bu konuda yapilan konusmalari takip edebilirsiniz.
>
> Ozetle bu isi client tarafinda halletmekte fayda var. Kmail'de durum nasil
> bilemiyorum ancak Evo'da ctrl+L ile listeye yanit verilebiliyor. Ya da bu
> sekilde ayarlanabiliyor.
>
> Kullanicilarda alisti artik :)

Belki bilmeyenler vardir, ben de Kmail'e alismaya calisan birisi olarak
sonradan gordum. Kmail de debian-user-turkish@lists.debian.org adresinden
gelen mesajlara cevap yazarken REPLY komutuna karsilik adres satiri sadece
gonderen adresini gosteriyor. Bunu KMail ayarlarinda, Misc basligi altinda,
Groupware Compat. & Legacy Option kismindan Mangle From:/To: HEaders in
replies kismi isaretlenerek dogrudan TO: kisminda
debian-user-turkish@lists.debian.org adresini gostermesi saglanabiliyor.

Selamlar...

--
R. Tolga KORKUNCKAYA