Debian Etch sources.list

Merhaba,

Listeyi de şöyle bir taradım ama açıkçası cevaplar beni pek tatmin etmedi.
fi tarihinde indirdiğim sarge'ın (o zamanlar testing idi), bir bug'dan dolayı sources.list dosyasına secutiy ile ilgili bölüme "sarge" eklemem gerektiğini okudum, böyle de yaptım.

Ama anlayamadığım nokta benim tüm depolarım hala testing'de ve öyle kalmasını istiyorum. Testing bir sisteme niçin sarge'ın security deposunu kullandırıyorum? Benim sistemimin saflığını bozar mı bu durum? Önümüzdeki birkaç yıl daha Etch kullanacağım, güvenlik güncellemeleri bildiğim kadarıyla relase'e yaklaşınca çıkıyor , o zamana kadar bu satırı kullanmasam olmaz mı?

Teşekkürler
Iyi Çalışmalar
Murat Sağlam