Re: bir çaylak debian kullanıcısı

Pts 13 Haz 2005 15:24 sularında, Tolga KORKUNCKAYA şunları yazmıştı:

> 1. adresleriniz yanlis olabilir mi? /etc/apt/sources.list dosyasini su sekilde
> duzenler misiniz?
>
> deb http://ftp.tr.debian.org/debian/ sarge main
> deb-src http://ftp.tr.debian.org/debian/ sarge main

Neden sarge gerekiyor anlayamadım. Sarge bugün stable
ama bir süre sonra bir başka isim stable olacak.
Biz her seferinde, stable yerine böyle bir geçici ismi mi yazacağız?
Bana hiç mantıklı gelmedi. Eğer böyleyse sanırım yetkili/sorumlu
kişilerde kafa karışıklığı var, demektir. Ama böyle
yapmışlarsa, çaresiz uyarız.

> "Benim iknalık bir durumum yok arkadaşlar"
Öyle bir derdim yok :-)

Esen kalın,
Nilgün