Re: jigdo dvd2cd

Merhaba mehmet turkoglu,

Bu soruyu 10 defa sormak yerine jigdo-lite in sitesine bakmak yada en
basitinden program calisirken ekran ciktilarini incelemek zahmetine
katlansanız orada  size şöyle bir mesaj verdiğini göreceksiniz :

Found y of the xxx files required by the template

buradaki xxx değeri size kalan dosya miktarini verir. Bu değer 0'a ne
kadar yakınsa sizde sona o kadar yakınsınız demektir.

Gelelim diğer sorunuza. evet indirilen dvd'yi kaynak gösterip cd
yapabilirsiniz.