Re: jigdo dvd2cd

On 6/13/05, Levent YILDIRIM <lyildirim@geo-sim.com> wrote:

Merhaba mehmet turkoglu,

Bu soruyu 10 defa sormak yerine jigdo-lite in sitesine bakmak yada en
basitinden program calisirken ekran ciktilarini incelemek zahmetine
katlansanız orada  size şöyle bir mesaj verdiğini göreceksiniz :

Found y of the xxx files required by the template
Sizlere rahatsızlık verdiysem özür dilerim. Bu soruyu daha önce başka birisi sormuştu. Ona cavap gelmeyince heralde herkes meşgul dedim jigdoyla ilgili bütün siteleri gezdim ama aradığım bilgiye ulaşamadım. Bu sorumun cevabı ilgili sitelerde var da ben göremediysem insanlık hali, olamaz mı? Hatta bu sırada insanlara faydalı olabilir diyerekden edindiğim bazı bilgileri gruba atmıştım(bkz, easy-jigdo ve jigdo woody konulu e-mailler). Ayrıca aşağıdaki değeri  zaten hep 0 çıkıyordu. Bu yüzden ben onu iso.tmp dosyasını değil de .template dosyasını taradığını zannettim. Bir de şu an indirme bitti iso dosyası oluştu ama halen bazı durumlarda 390 mb görünüyor(Diskte 4.4 gb yer kaplıyor). Hatta ağ üzerinden başka debian yüklü bilgisayara aktarırken 390 mb görünüyor. Aktarım %100 dolunca aktarım devam edip daha sonra 4.4 gb'a tamamlıyor.

buradaki xxx değeri size kalan dosya miktarini verir. Bu değer 0'a ne
kadar yakınsa sizde sona o kadar yakınsınız demektir.

Gelelim diğer sorunuza. evet indirilen dvd'yi kaynak gösterip cd
yapabilirsiniz.
Cevabınız için teşekkür ederim.