Re: Aptitude vs. apt-get/dselect

Merhaba,

Valla çok şık özellikleri varmış bu yazılımın, hakikaten aptitude kullanmakta fayda var gibi görünüyor. Özellikle bağımlılıkları kalmayan kütüphanelerin kaldırılması gerçekten de çok faydalı bir özellik. Gerçi bu araca alışana kadar bir takım sıkıntılar yaşamak olası.

Örneğin ben bağımlılığı kalmayan paketleri taramak için herhalde budur diye (biraz cahilce bir çıkarımla) Paket münüsünden Otom. Işaretleyi seçip uygulamaya kalktığımda zat-ı muhterem herbişeyi uçurmaya kalktı bende korktum kapattım hemen :) Ama yılmadım ara ara uğraşacağım bununla. Bir iki how-to okuyup da karşısına çıkmayı daha uygun buldum şimdilik...

Iyi geceler
Murat Sağlam