windows ağdaki bilgisayar ve yazıcılara erişmek

Merhabalar,
Daha önce de yazmıştım. İş yerimdeki windows ağdaki samsun ml 1750
laser yazıcıyı (windows makinaya bağlı) debian sarge makinamda da
kullanmak zorundayım. şu anda gnome kullanıyorum. Sistem Araçları-Ağ
menüsünü çalıştırdım. Gelen ileti penceresindeki Genel sekmesinde
bulunan Windows ağlarını etkinleştirin kısmını onayladım (bundan önce
denediğimde smb desteği yok diyordu ben de listedeki arkadaşların
yardımıyla apt-get install smbclient samba cupsys cupsys-client
komutunu çalıştırdım. Debian configuration gelince sırasıyla;
workgroup/domain name: teknik yazdım zira windows çalışma grubu:
teknik . /etc/samba/smbpasswd Use password enryption sorusuna yes ile
cevapladım. MOdify smb.conf to use WINS settings from DHCP yi NO ile,
How do you want to run Samba ya daemons cevabını ve Create samba
database /var/lib/samba/passdb.tdb ye de NO cevaplarını verdim.)
Masaüstü Tercihleri- Sistem Araçları-Printing komutunu çalıştırınca
gelen ekranda Yeni Yazıcı- Network Printer a tıkladım. Windows
printer(SMB) yi seçtim. Sunucu kısmına: 193.168.5.78 (yazıcının bağlı
olduğu windows makinanın ip si) Yazıcı kısmına: samsung (windows
makinadaki yazıcıya verilen isim) , Kullanıcı adı: buroteknik (windows
makinadaki kullanıcı adı) ve şifre kısmına da kullanıcı şifresini
verdim.
Yazıcı test sayfasını gönder dediğimde hiç bir şey yazmıyor.
Yazıcıyı olmasa da windows makinalar ile dosya paylaşım işini ben
Redhat 9.0 da kolayca yapabiliyordum.
yazıcı:samsung ml 1750 laser

Bir de redhat ta bu tür ayarları yaptıktan sonra ilgili servis
hizmetini restart ediyorduk. Debianda da böyle bir şey var mı? Yani
ben smb ile ilgili ayarları değiştirdiğimde smb hizmetini restart
etmelimiyim? Evet ise nasıl?

Çok teşekkürler.