Re: !!!UYARI!!!

Eğer bu bir karalama ise (ki öyle duruyor), hernekadar biraz uygunsuz
olsa da, benim tepkim "manyak bunlar kardeşim ya...!!!" oluyor...

Listeden böyle bir tepki gelmemiş, bunu da ben diyim istedim.

Böyle bir iş yapan insanlara saygı duymaya gerek yok.

Böyle işleri gördükçe (linux34, bu olay), bir yandan da aklımda imzalama
meselesi geliyor. Sanırım bu işler en sonunda oraya varacak, listedeki
herkes bir imza edincek, birbirimizi tanıyacağız.

Can Kavaklıoğlu