Re: apt-get update

Cafer Simsek yazmış:

http://security.debian.org/dists/

Adresinden de görülebileceği üzere, zaten testing veya unstable için güvenlik güncellemeleri yok. Bu durumda en yakın sürüm olan sarge güvenlik güncellemelerinin çekilmesinde fayda olduğunu düşünerek ben öyle bir çözüm uygulamıştım. Ne kadar doğru yaptım bilmiyorum tabi.

Şöyle de bir durum var; testing veya unstable kullanan bir sistem zaten stable olarak işaretlenmediği için güvenlik güncellemelerinin de olmaması bence doğaldır. Eğer güvenliğin önemli olduğu bir sistemde kullanacaksanız Debian'ınızı stable sürümü kullanmanızı öneriyor bir çok kişi.

Saygılar

-Cafer

Ben de şöyle kısaca bir inceleme fırsatı buldum, şu an testing de hata veren satırı değiştirmemek ya da silmemek daha makul gibi geldi eninde sonunda bir security düşer oraya nasıl olsa :)

Saygılar
Murat Sağlam