Re: debian sarge de grafik ortam gelmedi

Merhaba,

# apt-get install x-window-system

yapinca X sunucusu sisteminize kurulacak ve startx ile grafik arabirime
gecis yapabileceksiniz.

# apt-get install gdm

komutunu verdiginiz zaman Gnome Display Manager'i sisteminize kurmus
oluyorsunuz. gdm'i kullanarak sisteminiz acildiginda bir karsilama
ekranini kullanabilir, konsola dusmeden dogrudan GNOME'a girebilirsiniz.

Varsayilan olarak gdm kuruldugunda sisteminiz dogrudan grafik arabirime
girecek sekilde yapilandirilacaktir.

# apt-get install rcconf

yazarak acilista calistirilmasini istediginiz uygulamalari duzenlemenizi
saglayan rcconf'u kurun. gdm'i aktif/pasif hale getirerek grafik
arabirime dilediginiz yoldan girebilirsiniz. Ayni zamanda diger
uygulamalari da duzenleyebilirsiniz.

Saygilarimla,
Hakan POLATKAN

--
In /dev/null no one can hear your scream