Re: debian sarge de grafik ortam gelmedi

Merhaba,

Sal, 2005-06-07 tarihinde 12:00 +0300 saatinde, yaşar tunçez yazdı:
> Merhabalar,
> sarge 3.1 netinstaller cd si kurduğum debian da grafik ortam gelmiyor.
> Kurulumu yaparken paketleri elle seçmeyi seçmiştim. Temel kurulumdan
> sonra apt-get install gnome ile gnome u kurdum. startx komutunu
> verdiğimde command not found şeklinde hata veriyor.

# apt-get install x-window-system
# apt-get install gnome
# apt-get install gdm

seklindeki kullanim isinizi gorecektir.

startx'i kullanabilmek icin X sunucusunu sisteminize kurmaniz gerekiyor.
Bunu da ornekteki ilk satir ile yapiyorsunuz.

Saygilarimla,
Hakan POLATKAN

--
In /dev/null no one can hear your scream