Re: Debian ???

* Murat Sağlam [2005-06-05 14:14:26+0300]
[...]
> xorg'un ve gnome'un durumunu biliyorum. Ati'nin durumu hakkında
> aydınlanmış oldum :) Benim ki biraz daha genel bir soru işleyişe dair.
> Örnek vermek gerekirse bir paketin unstable'ı pas geçerek dirk testing'e
> düşmesi mümkün müdür gibi ? Bunların ayrıntılarını merak ediyorum.

Ozel durumlar (or. 'testing' guvenlik guncellemeleri) ve donemler (or.
kararli surum oncesinde 'testing'in dondurulmasi) haricinde testing'e
paket enjeksiyonu yapilmaz.  Bu ozel durum ve donemlerde bile paketi
alip hemen 'testing'e koymak yerine bir iskele arsivi kullanilir: mesela
su gunlerde 'testing-proposed-updates', yani "'testing' icin onerilen
guncellemeler" arsivi gibi.  Bu tip _onerilerin_ degerlendirilmesini
(cogunlukla bir dizi yazismanin esliginde) surum yoneticileri/guvenlik
ekibi yapar, uygulama asamasinda ftp-master'lari da devreye girer.

Merak ettiginiz nokta itibariyla sonucu soyleyeyim: Xorg ve yeni surum
Gnome boyle bir ozel durum veya donem kapsamina girmiyor/girmeyecektir.