Re: Debian Bürokrasisi

2005 ocak başında sanırım  newsforge da o zamanki proje lideri martin
michlmayr ile yapılan bir söyleşi okumuştum. xorg a tam olarak sarge
dan sonra geçileceğini söylemişti. tabi o zamandan bu zamana sarge ın
çıkışı biraz gecikti ve ne değişti bilemem. ben o söyleşiyi türkçeye
çevirmiştim. isteyenler
http://www.linuxnet.com.tr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2338&highlight=martin
buradan okuyabilirler....