Re: Linux34 ve....

Erdoğan Ağabey bu t-shirt olayının arkasında durman bile çok şey ifade ediyor.. Biz sana bunu söylediğimizde şahsen ben pek umutlu değildim ortaya bir t-shirt çıkacağından.. Ama görüyorum ki sen çoktan tasarım işlerine bile girişmişsin. Tabii biz isterdik ki Selçuk Erdem'le birlikte ortak bir çalışma olsun ama kendisi bir süre böyle bir şey düşünmediğini söyledi listelerde...

Ben olayın içeriğini bilmiyorum açıkcası, ama sizlerin çalışmalarını da uzun zamandan beri takip ediyorum. Zamanında ben de bir takım CD'ler almıştım, kutunun içinde gelmişlerdi. Ben kendi adıma şu ana kadar yaptığınız ve bundan sonra yapacağınız tüm çalışmalar için de çok teşekkür ederim.

Linux34 yazmış:

Hakkımızda çıkan asılsız Yazılara istinaden;
Bu arkadaşlara Yazdığım yazıyı aynen copy paste ediyorum. Başka bir sorun
var ise;
Erdoğan Bilgici
0535 614 83 99
info@linux34.com var.
*********************************
Herkeze Merhaba.
Burada ne yapılmak istenmiş bilemiyorum, fakat hakkımızdaki asılsız
suçlamalar için böyle bir yer seçilmesi çok ilginç.(*LinuxNET Forumları)
LKD'ye uzanan dilleri KINIYORUM. Bizler onların sayesinde linux ve linux
kullanalar ile tanışabildik. Lütfen Dikkat edelim. LKD bünyesinde görev
alan herkez gerek bilgisi gerek kişiliği ile ön planda olan insanlardır.
Lütfen bilgimizin sınırları içerisinde Cümle kuralım.

1. Bizler Kurumsal Linux Çözümleri olarak Faliyet gösteren bir firmayız.
2. Linux34.com benim sahsi sitemdir. Amaç para değil, bol bol Linuxxx :)
 *Her zaman dediğim gibi.
3. 4 yıllık bir mazisi olan Linux34 yüzlerce CD'yi zaten okullara ,
üniversitelere, vs. yerlere bedava göndermektedir.
4. Son olarakta TUBİTAK'ın desteği ile çıkan Ulusal İşlettim sistemi olan
*Pardus sitemiz tarafından ÜCRETSİZ dağıtılmaktadır.
5. Size gelen maillerin bir zat bana bir kopyasının gönderilmesini rica
ediyorum. (info@linux34.com) Aksi halde Kanuni yollara baş vurup gereğinin
yapılmasını rica edeceğim. Formda yazılı olan yazıları delil olarak kabul
edileceğide unutulmaması gerekiyor!

5. Linux34 gibi bir çok site Linux'un yayılması için elinden geleni
yapmaktadır. Linuxmarket ve diğer site saipleri benim çok yakın
arkadaşlarımdır ve onlara bir zarar gelmesini kesinlikle istemem.
6. Bizim adımıza sizlere gelebilecek Hertürlü mail, esaj,icq, msn vs
lütfen derhal bize bildirilmesini rica ediyorum.
7. Smile Benim derdim diğer şehirlerde yaşayan (Büyük kentlerin dışındaki
şehirlerlerde+ doğuda+ okuyan vs.) ve bir türlü Linux ile tanışamayanlara
bir seçenek olmaktır. Artık ADSL her yerde. Biz sadece küçük bir
alternatifiz.
8. CDlerimiz kalitelidir+Sticker+Kalem+Broşür+IBM Dergisi ile beraber
gönderiyorum. Elektrik+CD-rw yıpranması+ ZAMAN bunlara dahil.
-------------------------------
Online ortamlarda Linux34 olarak bir çok kez isimlere denk geldim. Fakat
isteyen istediği niciki kullanabilir. Smile Fakat bizim adımıza kim neden
böyle bir şey yapsın? Şenlikler, Fuar lar vs. heryerde Linux adına
elimizden geldiğince bir şeyler yapma
çabasındayım.(www.linux34.com/compex.php) Lütfen kimse Linux34 ve diğer
Dernek(LKD), site ve özel kişileri bilmeden ve tanımadan suçlamassın.

Bu konuyu derhal Hukuki yönden inceleme altına alcağım.
Kim ,neden, nezaman benim adıma mail atmış öğreneceğim.

**Lütfen sizde kendinize güzel bir site açıp çalışmalarınıza başlayın.
Linux kimsenin malı değildir.

Saygılarımla.
Erdogan Bilgici.
Linux34.com
******************************

-- Şimdide Onların Yanıtı;

Turkiye'de Linux deyince akla sadece Linux34 veya LKD geliyormus gibi bir
izlenimi surdurmek isteyerek hicbir destek vermeyen sozum ona Turkiye'nin
ilk Linux'cularinin bu davranislari sebebi ile ...... diye gidiyor.

*böylece ilk açıklamadan sonra ve sayın Erdoğan Bilgici'nin
açıklamalarından sonra ne yazık ki bunun baştan sona bir aldatmaca
olduğuna kanaat getirdim.

*arkadaşlar dediğim gibi yeni projeyi başlatmış bulunuyorum.Ayrıca önceki
projenin yöneticisi Linux34'e ulaşıp özür dileyecek

Debian T-Shirt için en kısa sürede 3 ayrı Tasarım hazırlıyacağım.
Resimlerini yayınlarım. Sonrada Baskı işlemlerine başlıyacağız. Malum
Emprime Baskı Pahalı bir uygulama ve Desen sadece bir kere hazırlanınca
geri dönüşü yoktur. Bu yüzden Tasarımına hep beraer karar vereceğiz. Bu
hafata sonuna kadar ancak hazırlayabilirim. Herkese Bol Bol Linuxxx  :)
Erdoğan Bilgici
Linux34
http://debian.linux34.com

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:TRUE
url:http://raptiye.org
version:2.1