Re: Grub Teması

Çağatay Tengiz wrote:
Yok, başkaları ne düşünür bilemem ama benim gibi sadece T cetveli ile çizim yapmış bir adama faydalı oluyor. Zaten şenlikte kaçırdığıma üzüldüğüm şeylerden biri de Gimp sunumuydu.

Acaba bildiğiniz "cetvelle bile düz çizgi çizemeyenler için gimp" içerikli bir döküman var mıdır?

Selcuk Erdem yazmış:

Gimp'in kendi sitesindeki (gimp.org) GUM (Gimp user manual) http://docs.gimp.org/en/ cok kapsamli bir calisma. Yine http://www.gimp.org/tutorials/ 'daki dersler (beginner bolumune dikkat :) ) isinize yarayabilir. Ayrica Gimp hakkinda yazilmis guzel bazi kitaplar yazarlarinin izniyle webde kismen yayinlaniyor ama simdi isimlerini hatirlayamadim (bkz: google)

Gimp sunumu cok iyi degildi aslinda, cok iyi planlamamistim; boyle programlarda anlatmaya nereden baslayacagini bilemiyor insan.

S:E