Re: SARGE KURULUMU :)

mehmet bursali wrote:

>yaklasık 10 saat boyunca bilgisayarıma sarge
>kurmakla ugrastım.Sonuc debianın kuruldugu
>bolumde tum dosyalar birbirine girmis
>durumda.yarın son bir kere daha sansımı
>denemek istiyorum bunun icin de siz sevgili debian
>kullanıcılarından kapsamlı bi
>yardım almak istiyorum.oncelikle sistemimi ve
>istediklerimi acıklayayım verecegim
>bilgilere gore yardımlarınızı
>bekliyorum. bilgisayarımın ozellikleri:
>
>marka model: hp compaq nc6120
>
>Grafik Alt Sistemi Adı
>	Intel® Graphics Media Accelerator 900
>monitor :  15.0 inç XGA (1024 x 768 )

Sorununu tam olarak anlamadim ancak, sana Debian-tr.org[1]
adresindeki Sarge Kurulum Belgesini onerebilirim ve galiba
Yahoo'dan kaynaklanan bir karakter problemin var.

[1] http://www.debian-tr.org/?q=sarge-install

 Get to work for freedom! |_____________
 www dot nerdology dot org slash ~erol |
 00    00                         0    0