SARGE KURULUMU :)

yaklasık 10 saat boyunca bilgisayarıma sarge
kurmakla ugrastım.Sonuc debianın kuruldugu
bolumde tum dosyalar birbirine girmis
durumda.yarın son bir kere daha sansımı
denemek istiyorum bunun icin de siz sevgili debian
kullanıcılarından kapsamlı bi
yardım almak istiyorum.oncelikle sistemimi ve
istediklerimi acıklayayım verecegim
bilgilere gore yardımlarınızı
bekliyorum. bilgisayarımın ozellikleri:

marka model: hp compaq nc6120

Grafik Alt Sistemi Adı
	Intel® Graphics Media Accelerator 900
monitor :  15.0 inç XGA (1024 x 768 )

GAZİ' li Olmak Ayrıcalıktır. . .                                      Mehmet BURSALI                             G.Ü. Bilgisayar Mühendisliği                                                ANKARA/Türkiye

Discover Yahoo!
Have fun online with music videos, cool games, IM and more. Check it out!
http://discover.yahoo.com/online.html